Som els alumnes de tercer!

Anuncis

5 thoughts on “Som els alumnes de tercer!

  1. Laia i Enric 13/01/2011 a les 8:44 am

    Bona pose tenen els alumnes de 3r A i B. Les nenes estan molt guapes. L’Alexandre diu que els nens també.

  2. Martí i Alex 13/01/2011 a les 8:57 am

    M’està agradant aquest curs és molt divertit !!!

    M’agrada jugar al pati però lo que m’agrada és jugar a futbol.

    Quan vaig començar 3r estava nerviós.

    M’ha agradat el divendres vam fer tota la tarda de jocs

  3. Mariona i Clàudia 20/01/2011 a les 8:49 am

    Tots estem molt contents de començar un cicle nou !

  4. YOSEF,XAVI.EUGENI 20/01/2011 a les 8:49 am

    A mi m’agrada aquest curs,
    m’agrada el cole,
    m’agrada el pati nou.

  5. Abdalah i Oussama 20/01/2011 a les 8:59 am

    A nosaltres ens ha agradat el 1r trimestre.

    Hem treballat força bé i ens agrada molt anar al pati nou.

    Fem música,català,ED.física,P.A.I,medi,castellà,anglés,etc…

Deixa un comentari

