SORTIDA A VERDÚ

A Verdú feia molt fred.Quan vam arribar vam anar pels carrers a jugar a jocs antics com “els patacons”, les bitlles i la baldufa.

Després vam anar al Museu de les joguines, ens ho vam passar bomba, no voliem marxar. Les joguines de la sala de futbol i les que es movien van ser molt divertides.

A la tarda vam jugar amb el fang i amb unes eines especials vam fer un raïm.Una senyora ens va explicar com es feia perquè el fang es tornés de color negre.

Al final vam tornar a l’escola ben contents.

Verdú
2 thoughts on “SORTIDA A VERDÚ

  1. tercer 23/11/2010 a les 8:15 pm

    El museu em va agradar molt i m’ho vaig passar molt bé.
    Però vull tornar a Verdú per fer el taller de fang.

  2. Mariona Planes Fortuny 21/01/2011 a les 7:25 pm

    El que em va agradar més de l’excursió és quan vam anar a fer el taller de fang.
    Vam quedar tots empastifats,sort que hi havia una pica, que si no…
    Un senyor que en sabia molt ens va fer un gerro,i ara el tenim a la classe.
    M’ho vaig passar molt bé!

Deixa un comentari

