L’ÚLTIMA SORTIDA

El divendres vam fer l’ última excursió del curs. Vam anar al museu del port a fer el nou taller dels pirates.També vam veure la platja,
ens voliem banyar però NOOOO!El monitor que teniem era molt divertit.
Sabieu que el peix fa una olor….No us expliquem res més ,mireu les fotos.

Port de Tarragona
Sortida Port Tarragona
Anuncis

One thought on “L’ÚLTIMA SORTIDA

  1. Miriam 13/06/2012 a les 5:05 pm

    L’excursió ha estat molt divertida.Hi ha moltes coses que m’han agradat per exemple quan anavem amb la golondrina o quan hem jugat al joc de pirates.El Jesús era molt amable.
    També em va agradar quan vam anar a la platja i ens vam banyar els peus.Quan vam dinar vam riure pel Carlos a la discoteca.Va ser una sortida molt divertida i llarga.Em vaig cansar molt de tant caminar pero a l’autobús l’Abril,el Zakaria,el Sebi i jo vamb jugar amb la meva nintendo.
    .

Deixa un comentari

